Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Όνειρα

...Ίσως τελικά να μπορούμε να κάνουμε όνειρα. Ίσως τα όνειρα να είναι κομμάτι της ζωής μας που δεν μπορούμε να αποχωριστούμε, όσο κι αν προσπαθήσουμε! Η ζωή ίσως μπορεί να αποκτήσει και λίγο άσπρο μέσα σε’ κείνη τη μαυρίλα που την διακατέχει, φτάνει όμως να το θέλουμε κι εμείς.
Τα όνειρα είναι η τροφή της ψυχής μας. Kάνοντας όνειρα αποκτούμε ελπίδες και δίνουμε δύναμη στην ψυχή να συνεχίζει να αγωνίζεται για κάτι. Αυτά τα όνειρα μπορεί να είναι τόσο τρελά που να μην πραγματοποιηθούν ποτέ, αλλά αυτή η χαρά που σου δίνουν όταν φαντάζεσαι πως γίνονται πραγματικότητα είναι αρκετή, για να σε κάνει να συνεχίσεις την ζωή.
Βέβαια όταν πέσεις από τα σύννεφα με ανώμαλη προσγείωση στο έδαφος, απογοητεύεσαι και εύχεσαι να μετατραπείς σε ένα άψυχο πλάσμα αλλά έτσι είναι η ζωή και πρέπει να την αποδεχτούμε.
Τα δικά μου όνειρα είναι πιο τρελά απ’ όσο φαντάζεσαι και ξέρω ότι θα είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να πραγματοποιηθούν, αλλά βαθιά μέσα μου θα υπάρχει πάντα η ελπίδα, για καλή ή κακή μου τύχη.
Και όπως λέει το αγαπημένο μου τραγούδι «Dream on, dream until your dreams come true» αυτό κάνω εγώ.. αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας!
Ελισάβετ Παναγιώτου, Γ3

40 σχόλια:

Αφόρητος Οικολογιστής είπε...

Ο Κόλεριτζ έφαγε το ξύλο της χρονιάς του και καλά του έκανες.
Για καλή σου τύχη θα ονειρεύεσαι και θα ελπίζεις πάντα. Αυτή είναι και η ευχή μου. Εννοείται ότι δεν θα σε ρωτήσω αν θέλεις να το δημοσιεύσω στο περιοδικό του σχολείου. Θα δημοσιευθεί ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Παναγιά μου, κύριε, τόση πολλή δημοκρατία εν μπορούμε να την αντέξουμε! :)

Ανώνυμος είπε...

ελισάβετ ούσου! εν τέλειο γι'αυτό μην μάσιεσαι! Κάποιοι που έχουν τις δυνατότητες όπως εσύ πρέπει να τις δείχνουν γι'αυτό συνέχισε να γράφεις.

Ανώνυμος είπε...

συφωνώ αφου είπαμε ότι θα είσαι το νέο ανερχόμενο ταλέντο στο κόσμο των συγγραφέων!!!!

Ανώνυμος είπε...

ναι καλό.. εν να ρέξω τζαι το Σαίξπηρ όπου τζιανής! τελοσπάντων... εν τυχαία που το εγραψα πάντως!

Ανώνυμος είπε...

τουντα εργα δεν γινονται τυχεα. παντος οτι ειχες τοσο ρομαντισμο πανω σου δεν το ηξερα.!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

"μα τι νόημα έχει τ΄όνειρο χωρίς μικρές νοθείες"
πολύ όμορφα μας τα είπες -όπως πάντα άλλωστε- με το πανέμορφο ξεγύμνωμα ψυχής... και μια κατάθεση που κρατάμε για πυξίδα...
Συνέχισε να ονειρεύεσαι καλή μου, με τον μοναδικό τρόπο που εσύ μόνο ξέρεις ..."κράτησε τα όνειρά σου. οι συνετοί δεν έχουν έτσι ωραία σαν τους τρελούς"

Μοιράζομαι ένα αγαπημένο ποίημα του Μ. Πρατικάκη:
Η Προστατευτική Μαγεία
της Μη Διεκδίκησης
"Τώρα πια μόνο στα όνειρα διεκδικώ το μερίδιό μου.
Κι εκεί με ήσυχες παραβολές, με κλώνους χαμηλόφωνους.
Χρειάζεται βέβαια γυμναστική και πειθαρχία.
Αλλά έτσι μόνο μπορώ να διαφεύγω περπατώντας πίσω απ΄τις κίτρινες καταστροφές.
Έτσι μόνο μπορώ να απουσιάζω, χωρίς επιπτώσεις, από τις τερατώδεις συνελεύσεις και τις καθημερινές ολομέλειες της φρίκης στο άπειρον."

πάντα encardia
Χ

Ανώνυμος είπε...

εκείνος που το έγραψε πρέπει να είναι καθηγητής αλλά εν μπορεί να μας πει ποιος είναι?Πρέπει να είναι φιλόλογος πάντως.

Ανώνυμος είπε...

εγώ πιστεύκω εν η κ.Χατζιγιάννη

Αφόρητος Οικολογιστής είπε...

Πίστευε, Ελισάβετ μου. Δεν κοστίζει τίποτα (που λέει και μια μαθήτριά μου). Η περσινή σας φιλόλογος δεν σας ξεχνά, όπως σωστά καταλάβατε.

Ανώνυμος είπε...

Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει το θρυλικό Γ'3!!!!

Ανώνυμος είπε...

όλα τα καλά έχουν μια θέση στην καρδιά μας έτσι και εμείς μείναμε στην καρδια της κυρίας Χατζηγιάννης!

Ανώνυμος είπε...

πολλά καλό... αλλά να μεν το παίρνουμε και πάνω μας γιατί αμπαν ανεβούμε τζιπάνω...ποιος μας κατεβάζει ύστερα!

Ανώνυμος είπε...

Τον αγαπώ όσο τίποτα
Ξέρω πως δεν του αξίζω
Τον πληγώνω όσο τίποτα
Και πάλι συνεχίζω!

Δεν σταματώ να τον αγαπώ
Συνέχεια προσπαθώ
Μες τη δική του ζάλη
Θέλω να χαθώ

Και σ’ωραίους κόσμους να βρεθώ
Όπου μόνον αυτό θα συναντώ
Χωρίς έγνοιες, χωρίς καημούς
Μόνο γι’αυτόν ν’ανασένω..
Μόνο γι’ αύτον να ζώ!

Πλανιέται μες τη ψυχή μου
Κυρίαρχος εκείνος, δούλος εγώ
Θέλω να τον φτάσω.. μα πώς μπορώ;

Σαν γλυκιά μυρωδιά,
Σαν απαλό αγέρι
Δεν λέει να ξεκολίσει
Απ’του μυαλού μου τα στενά!

Αλήθεια και ψέμα μαζι
Σαν ανοιξιάτκη παραίσθηση
Όλα στο σύμπαν κυλούν
Μα εκείνος θαμμένος βαθιά μέσα μου
Θα ναι πάντα έτοιμος ν΄αναγεννηθεί!

Είμαι τόσο μικρός
Είμαι τόσο ασύμαντος
Μα εκείνος τόσο γεμάτος..,
Με ζωή γεμάτος.


κύριε, εν ένα ποίημα.. εν νεν ότι καλύτερο αλλά πεστε μου τις γνώμες σας (όποιες τξαι να είναι)

Ανώνυμος είπε...

εν δικό σου το ποιήμα?

Ανώνυμος είπε...

ναι.. καταλάβετε ένεν; :p.. αλλά ενιξέρο αν εν καλό ή αν εν βλακεία

Ανώνυμος είπε...

telika re mikri exi to to soi mas na bgazi kalitexnes akolu8is pista ta bimata m pu 3ekinisa liga xronia prin!
mprabo xerome gia sena aderfula pu brikes ena tropo ekfrasis tis 4ixis su
ate ke kamia mera na perasis pu spiti m na su di3o ekina pu grafo ke akoma na bgun se kanena cd i alus tropus dimosiefsis
-Atrocious (a.k.a. georgios)

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ ρε αδερφιν!

Αφόρητος Οικολογιστής είπε...

Είναι δεδομένη η ικανότητά σου να εκφράζεσαι όμορφα. Θα αρκεστώ να πω ότι είναι πολύ καλό το ποίημά σου. Και επειδή η ποίηση είναι μεγάλη ιστορία περισσότερα θα πούμε εν ευθέτω χρόνω.

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα κύριε!

Ανώνυμος είπε...

πολλά ωραίο το ποίημα σου Ελλισάβετ. Εισαι πολλά ποιητικός τύπος τελικά

Ανώνυμος είπε...

σκίζεις όπως πάντα σάβετ μου!!!!είσαι φιλολογικό μυαλό

Ανώνυμος είπε...

Zήσε τα όνειρά σου αντί να ονειρεύεσαι τη ζωή σου!
Εν τέλειο το ποίημα σου Ελισάβετ.

Ανώνυμος είπε...

Γράφεις πολύ ωραία Ελισάβετ !!!
Συνέχισε έτσι !
Όσο για το ποίημα σου είναι φοβερό

Ανώνυμος είπε...

Βρήκα κάποιες ατάκες και μεγάλες αλήθειες από τον Αρκά:

-Προσπαθώ να βγς από το ψυχολογικό αδιέξοδο αλλά δεν θυμάμαι από που μπήκα.

-Διασκέδαση είναι η τέχνη να κουράζεσαι τις ώρες της ανάπαυσης.

-Η πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός.

-Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα κερδίσει ποτέ την φυσική ηλιθιότητα.

-Η ζωή χωρίζεται σε 3 φάσεις: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

-Η φιλοδοξία είναι το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας.

-Ξεκινάς να αλλάξεισ τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.

-Ακόμα και μια κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Γι' αυτό ένας πλούσιος ηλίθιος είναι απλά πλούσιος, ενώ πλούσιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.

Και το τελευταίο και καλύτερο, πραγματικά φτιαγμένο για τον κ. Κολοκωτρόνη:
-Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό!

Πέστε μου τις γνώμες σας.....

Ανώνυμος είπε...

πολλα καλά όλα! αλλα τζινο με την διασκεδαση εν λιο υποκειμενικό γιατί εκείνο κουράζει τον καθένα μας μπορεί να δεινει ζωή και τροφή στον αλλό! αλλά γενικά ήταν πολλά σωστά όλα τα σχόλια!

Αφόρητος Οικολογιστής είπε...

O Αρκάς είναι πάντοτε εύστοχος και καυστικός. Το θέμα είναι ότι δολοφόνησες ορθογραφικά τον Κολοκοτρώνη.

Ανώνυμος είπε...

Απολογούμαι! :-)

Ανώνυμος είπε...

Όνειρα που κυνηγάει το χθές και βρίσκει το σήμερα...Ψυχές που έχουν ανάγκη το όνειρο και μάτια που έχουν ανάγκη για ψυχές. Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο όταν είναι στην καρδιά σου. Ακατόρθωτο είναι κάτι που βρίσκεται στο μυαλό σου... Ζήσε το όνειρο μαζι με την μελωδία της θάλασσας, τότε θα καταλάβεις πως τα βάθη σου δε σε ξεγελούν. Γλυκές οι μελωδίες του ονείρου, ταξίδια μακρινά, θόρυβοι ανύπαρκτοι στην ψυχή σου, ζωή στο τίποτα και τίποτα στη ζωή...... Τίποτα μέχρι να καταλάβεις πως ο άρχοντας της ψυχής σου δεν είναι της θάλασσας η βάρκα, αλλά της θάλασσας τα βάθη.....

Ανώνυμος είπε...

Ελισάβετ μου είσαι υπέροχη!!! Μπράβο σου... Συνέχισε να ακολουθείς την καρδούλλα σου και να γράφεις...!!!

Ανώνυμος είπε...

απαναγιά μου.. εν τέλειο!!! αρεσέ μου πολλά! μπράβο!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ποιος είναι ο/η κ.κ? ΓΡΑΦΕΙΣ ΩΡΑΙΑ

Ανώνυμος είπε...

κυρία/ε κ.κ. μπορείτε όταν ξαναμπείτε στο ιστολόγιο μας να μας δώσετε κάποια στοιχεία(είστε καθηγητής/ρια,μας κάνατε μάθημα,τι μάθημα κάνετε)για να μπορέσουμε να λύσουμε την απορία που μας δημιουργήθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Τα όνειρα που πλάνεψαν το αύριο και δημιούργησαν το σήμερα... Ψάχνεις την ανάσα του απείρου αρχοντά μου και συλλογίζεσαι. Λατρεύεις τα ρουμπίνια τςν ψυχών και όχι τις μαργαρίτες της καρδιάς μου...Πειράζεις το φαίνεσθαι της πλάνης μου και φεύγεις. Γλυκιά η ανάμνηση της πίκρας σου... Τόσο γλυκιά που ποτέ δε θα φύγει από τα κύματα της καρδιάς μου. Σε παρασέρνω στα βάθη μου και κλαίς. Νιώθεις πως σου πληγώνω τα απερίγραπτα των ονείρων σου... Όχι αρχοντά μου τα όνειρα της καρδιάς δεν αφανίζονται με ''πληγές'' αγάπης...Τα όνειρά της καρδιάς αφανίζονται με όνειρα των δικών σου παθών που το αύριο αποφάσισε για σένα...

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο κ.κ. επιτέλους?

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα μάθετε σύντομα ποιος είναι ο κ.κ...

Ανώνυμος είπε...

ε μικρε εσύ... ξέρεις τζαι εν μιλάς; σιγανοπαπαδιά!!!!!!! τσ τσ τσ

Ανώνυμος είπε...

μάλλον είναι η κίτσιου κάλια! τζιαι βάλει κ.κ

Ανώνυμος είπε...

elisavet m teleia osa grafeis..!!
Mpravo!!

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστωω! :P